Wednesday, August 4, 2010

SUMPAH!!rindu sama kamu,kamu,kamu semua.


ini teman-teman saya di saat hati duka,lara dan juga suka-suka.

yang berceloreng tuh si jantan gagah,gusyen namanya.

yang putih berkelabu dimuka itu pula si betina kenit,panggilannya memey sahaja.

rindukan sondolan manja-manjaan kaubinatang dua ekor.

mahu cerita-cerita sama kamubinatang dua ekor.

geram mahu pelok-pelok hangbinatang dua ekor.

......................




nyawa-nyawa saya.

dari kiri mira kaki angin tapi sayang dia.

di tengah2 puan mala seksi,katanya.

kanan sekali pula tuan majid hero saya selamanya.


haaaa..itu dia si mamat parang kontot.

cinta hati saya.

pemalu orangnya.
sering digelar pondan oleh saya,tapi saya rindu,sayang,cinta dia.
suka merajuk,mengada-ngada sama dia.





ps/:tunggu kepulangan saya ya..

No comments:

Post a Comment

☆☆CERITA INI MILIK SAYA,SAYA KONGSI BERSAMA SEMUA☆☆