Monday, August 16, 2010

SESAAT.hati aku rasa dengan kata-kata.

TAHU!!!AKU BUKAN SEGALANYA.

biarlah berapa kali ungkapan sayang,rindu.
aku tahu aku bukan segalanya.
aku bukan selalu membahagiakan.
betul aku selalu menyakitkan.
aku tahu kau ada dia,dia memberikan segalanya.
ya,segala rasa aku berubah bila ada yang tak kena.bukan suka-suka.
aku lebih suka diam memendam rasa.
biarlah kau suka buat apa saja dengan dia.
hati kecil aku mengerti,kau dahulu mengenal dia.
aku sendiri diam dalam suka dan duka tanpa kata.
cukuplah dengan senyuman yang hanya mampu aku lemparkan.
tiada kata yang boleh aku ungkap segala tentang kau yang telah aku kenal tak berapa lama macam dia.
sejujurnya aku bahagia bila kau juga bahagia.


ps:/tiada kena mengena dengan cinta aku yang baru sahaja bermula.

No comments:

Post a Comment

☆☆CERITA INI MILIK SAYA,SAYA KONGSI BERSAMA SEMUA☆☆