Saturday, October 9, 2010

keduapulohtahun.


yeahh.
saya suda dewasa.
20 tahun saya hidup macam-macam jugak yang saya lalui.
terima kasih kepadaNYA masih beri saya nyawa
untuk hidup dalam dunia DIA yang warna warni.

dan tak lupe jugak jutaan terima kasih sayang
untuk mak abah yang telah penat lelah suka duka
membesarkan anakmu ini yang ngada-ngada.
kata mak abah
"hadiah paling bermakna buat mereka adalah kejayaan anak-anaknya"
untuk ahli adik-beradik saya.
hee.sayalah adik dan kakak yang tak seberapa nak bagus,
yang sayang kamu semua.

untuk..
kawan-kawan, teman-teman, sahabat-sahabat.
tak kira lah yang dekat mahupun jauh mana pun.
kamu semua tetap dalam hati saya.
kamu semua ada bila suka duka.
dan malam itu (kenangan itu) memang saya bahagia.

buat awak saya punya yang satu.
huuu.
ily,imy tersangat-sangat.*dasat.
dan untuk ke berapa kali saya nak cakap
cukup dengan apa awak ada.
baik buruk awak saya terima.

ps://maafkan segala khilaf saya, selama saya hidup.




No comments:

Post a Comment

☆☆CERITA INI MILIK SAYA,SAYA KONGSI BERSAMA SEMUA☆☆