Friday, February 11, 2011

1st Date, Cherating Bay Resort.

Salam semua. Lama sudah bersawang blog ni. Tetiba di pagi2 buta, nyenyak2 org lain tido terasa pulak rajin nak menaip sambil layan lagu Sweet September -Hatiku Kau Guris-. Rindu itu sudah pasti. Rindu pada mereka2, kenangan bersama, serta perasaan2 yang dulu kala.(bole pulak camtu, haishh) huhu.

Alkisahnya nak share story cuti Gong Xi Fa Cai.
Aku raya, jauh nun ke Cherating.
Pi sama-sama dengan Dolah Bauk Family.
(family2 kechiq).
dan dikesempatan itu dapat la jumpa si Boncit saya (Nizamuddin Saim).
apa kena mengena ehh??
sebabnya si Boncit saya ni sepupu dengan kechiq.
oke.dan hahahaha.
gila bagai, 1st date da jumpa semua family2 sebelah mak si Boncit.
line terlalu lembab untuk gambar2 yang sempat di'capture'.
next time bila dah laju baru bole upload dgn kesabaran yang mantap.
haha.skrg tak bape nak mantap, sebabnya matanya kuyu2 dah.

pape pon thnx pada seluruh ahli Dolah Bauk Family,
yang sudi menerima kehadiran saya di sana dan
saya enjoy bersama semua.
tak terkata dan tak terkira terima kasih dari saya.

ps:// saya bahagia.biarla nak kata apa.saya terima ja.
thanks to Allah dan pada semua yang terlibat.





No comments:

Post a Comment

☆☆CERITA INI MILIK SAYA,SAYA KONGSI BERSAMA SEMUA☆☆