Wednesday, November 3, 2010

perlu.

salam semua,selamat pagi cinta.=)


gambar di atas melambangkan sebaliknya apa yang saya rasa sekarang ni.
mana taknya.
baring da baik punya,mengeliat tak ingat dunia
cuaca pulak sejuk-sejuk, membuat mata kuyu layu.
hehe.
tapi sekarang ni je.
sebab yang sebenarnya saya memang suka mandi.
tambah-tambah bila nampak sungai yang mengalir bersih dan nyaman.
(=

dan gambar yang di atas ni pulak.
situasi saya sekarang nih.
membaca, memaham dan mengingat semua.
subjek sume bagai nak gila.
kena hafal, fakta yang logik bukan rekaan semata-mata.
*asal ingat bole jawab.teori saja.

ps://saya degil dan perlu perhatian awak.
hehe.ngada-ngada bukan.
terima kasih untuk bebelan awak.
tapi saya dengar cakap kan.
=)

No comments:

Post a Comment

☆☆CERITA INI MILIK SAYA,SAYA KONGSI BERSAMA SEMUA☆☆