Thursday, September 30, 2010

DARAH oh RENDAH

salam to all readers.
haaaa..cerita darah.terbayang kuntilanak.

actually nak story.
28-29 september kempen derma darah di kolejPTMKB.
tgk je memo tertampal-tampal kt papan sekitar kolej.
naik semangat pulak nk buat amal jariah.
1st time kot terdetik pulak nk derma.
*walaupun takut jarum n serik kena cucuk.
tapikan..
sayang sekali, sila cuba lain kali.
haha.
apetak nye..berat badan mmg da boleh,lepas da.
check jenis darah pon oke
*jenis darah O.baru tahu selama dah hidup dekat 20tahun.haha.
tp yg slack nye tang HB.
rendah dan rendah sekali, even aku da cukup tinggi kot.
1st day check HB aku 12.1
2nd day check pulak HB nye 11.9
hadoi..
bak kata pegawai perubatan.
mungkin darah awak tak stabil lg,perempuan kan period.
hmmm..pape pon 1 hari yg mungkin nanti, darah aku ni nak jugak aku derma.
beramal lah sementara masih hidup.

ps://hey awak sy bersemangat nak derma bukan kena cabar.tapi..sebab saja terdetik dalam hati.takut-takut berani.haha.=)

No comments:

Post a Comment

☆☆CERITA INI MILIK SAYA,SAYA KONGSI BERSAMA SEMUA☆☆